2011年5月31日 星期二

鴨寮街冇個乖之長氣押韻王

行行出狀元, top sales識押韻好快賣鬼完!
押韻句句堅! 勁過MC Jin!
好景四仔阿叔玩出走, 但而家終於有後!
金句錄
你唔入黎揀一揀,都可以過黎探我呢個冷癱
喂呢度應有盡有, 乜鬼都有, 真係包羅萬有, ~淨係無張學友
依度樣樣野都好鬼靚仔,淨係門口條友唔好睇
係人係鬼 就算你甩哂d牙仔都請你入黎睇睇
你唔入黎睇都可以搵我同事傾下閒計, 佢地成日話自己似華仔
唔駛自己出邊買貴野,搞到自己奶哂野
掃反D靚貨真係隨時見鬼到楊過
樣樣有型唔核突 真係平到眼都凸 坐起門口條吐木咀最核突
一行親過黎鴨遼街 記得入黎探下我呢個仆街 樣樣貨品平過行家九條街
真係林林總總le度夠你搵過千種係冇賣到果蒸種
喂!平過走去買四仔啦喂!不過買開四仔唔該借我睇
閒事過黎買定d野等到急事用喇,喂閒事唔買定急起事上黎就廁紙都未必有得你用
埋黎埋黎幫手揀幾揀,你唔埋黎揀我真係成日俾個老細鏟到上天花版
我地出晒名平到冇人有,抵到冇朋友,成條鴨寮街都冇人當我係朋友
或睇掂睇呢到得番幾日命仔 真係過多幾日我死俾你睇
執得多平得多, 真係幫你地慳番都好鬼多, 慳慳埋埋都夠你走去篤下波.
場場超晒值 樣樣抵到極



From:brother_laughing
07-04-2009

沒有留言:

張貼留言