2011年6月8日 星期三

1. 上一次係去食飯,同宿舍一班人搭的士:) 因為十一點幾九龍塘周圍都無野食啦(強記XX) 2. 見到一間餐廳的侍應,都係一些中年人,唔太記得個樣,但總覺得小菜餐廳的人,個個都係聲如洪鐘 3. 哈哈 只記得我有個朋友係入門口時,同我講話黎耀祥黎過。我覺得好有趣,點解咁多明星貼在牆上,點解只講黎耀祥呢,黎耀祥又係係咩情況之下黎,(係因為餐廳名氣定係附近拍戲?), 佢黎過又同我地有咩關係 4. 強記出面係一堆綠色鐵板的大排檔,我試過同一班朋友係度食牛腩河,見到樓上有一個隱隱約約, 有高有低, 有D BEAT的影,又加上一D節拍聲(依家都唔知係D咩聲),我地成班以為有人在單位裡做"黃色"事情,我地成堆睇左好耐,開始D人就話無理由係"那事兒",無可能維持咁耐兼一樣BEAT, 其實可能只係在家做運動, 只能說我地真係好無聊-___- 成半個鐘都係望同一個窗,去猜想人家的事
 
Wanyi Poon 18/3/2011

沒有留言:

張貼留言