2011年6月9日 星期四

深水埗的新年很出其地見到好多女人擺檔仲有小朋友TIM!真係不知道他們何來那麼多物件擺賣!!!
係咪儲埋成年等這幾天?: P最衰那次是我自己一個去..又黑又有D..所以只係逗留左一陣JAR. 下年早D:)好玩過年宵!下年去擺番檔,不過唔知有人收陀地, 人棄我取?鴨寮街呀.我初一搭巴士經過見到.初二晚去的:) 初頭以為返左大陸 *_*拎曬D 無用既野出黎賣 香港黎嫁!

中的970巴士總站, Oh, how come you were there?! look for luck~ ha. i used to go on 970 at that stop -_-張相唔多妥喎 - 點可能響蘇屋村有4號新巴返華富村架??? i've been there too... 應該...因為我試過留左野車要搭過去T.T u skipped the station...right? 你係唔係訓著左之後去左總站=.=唔係呀..我漏左銀包要去總站拎返-V- i take the bus from there everyweek@@

Pan's facebook Jan/2010

沒有留言:

張貼留言