2011年6月8日 星期三

我有去過深水埗啊, 上次我諗3月頭左右, 為左買filters而去.但係見過既人印象唔深。
但再上一次租dummy時就遇到一對非常熱心既老夫婦老闆, 熱心到我明知另一間有合適的dummy, 都要先去左佢地果間鋪再問清楚是否沒有我在找的,先去第二間。但係之後我發現他們都係同一間生產商的門市之類..因為在光顧第二間果時, 甘岩熱心老婦缺貨過去拎貨, 其實我同佢真的不很熟, 但佢走的時候無啦啦雙手捉住我對手(差d攬落黎果隻), 向我展示燦爛笑容, 話幫唔到我唔好意思之類。果刻我感覺有點奇怪但又覺得幾warm, 因為未試過有一個甘樣的陌生人(而且我冇幫襯到佢)主動同自己有的身體接觸, 好似識左好耐一樣。仲要呢個婆婆係操極濃鄉下口音廣東話, 冇理由係鬼妹(婆)性格地熱情. 因為呢個年紀的東方人好少會甘, 所以覺得佢好可愛同埋特別。

The Pj 15/3/2011

沒有留言:

張貼留言