2011年6月9日 星期四

11月尾  lhf係果度借左棉花糖機,用完拎去還  好多行鴨寮街既人  睇熙D攤檔拎住12lung, u also nd to translate my language into yr words ar. 同個oc去還機,個老闆娘係咁R我地吹果度咁岩有個客要租爆谷機學整緊果下先知原本呢間公司都真係幾多product個老闆娘俾左D爆谷我地試未食過咁好味既爆谷! 好似係用椰子油同埋甜黎整雖然乜椰子味淺黃色又唔係太甜超正仲俾左我地一人一袋拎返去食0.0!! 之後仲叫我地介紹多D人搵,我心諗:呢間野咁正一定要過下莊,但會叫淨係打俾個女人因為個男人好衰乜都唔會俾多或者計平我地
吹到野好吹其實我地趕時間返去上堂又唔好意思斬斷= =唔記左點就走左了落到街淨係記得好多人完

Sabina Fan  20/3/2011

沒有留言:

張貼留言